stiri

stai la curent cu ultimele noutati

image
Autor: admin Acum o zi

Rezolutii adoptate de modelele de videochat pentru o dieta sanatoasa

Modelele de videochat trebuie sa aiba o silueta armonioasa si in acest sens trebuie sa adopte anumite rezolutii in privinta a ceea ce inseamna sa mananci sanatos.

Sfaturile modelelor Enjoy pentru un regim alimentar sanatos!

1.Verificarea si controlul poftei de dulce

Solutia este simpla. Daca intr-adevar ai o pofta foarte mare de dulce, asigura-te ca nu mananci foarte mult. Se estimeaza ca, in general, consumam aproximativ 22 de linguri de zahar pe zi. Acest lucru inseamna cam 355 calorii, ceea ce depaseste cu mult nivelul permis. Cu toate acestea, nu este nevoie sa renunti complet la zahar. Renuntarea treptata la acest numar de linguri de zahar pe care le consumi pe zi, pana ce vei ajunge, sa zicem, la 3-4 linguri, este lucrul pe care il poti face pentru a iti imbunatati, in general, starea de bine.

2.Cresterea consumului de fibre

Exista numeroase alimente naturale bogate in fibre (un nutrient esential). Consumul de fibre reduce riscul multor tipuri de cancer, boli cardiovasculare si a diabetului de tip 2. Sa adaugi fibre la dieta te poate ajuta, de asemenea, sa scazi cativa centimetri in talie. Aportul zilnic recomandat de fibre este de aproximativ 21 pana la 38 de grame de fibre pe zi. Sondajele spun ca, in medie, oamenii consuma doar aproximativ 14 grame de fibre pe zi. Ai putea incepe sa incluzi produse de grau integral in dieta ta.

3.Consumul de legume

Este recomandat ca in dieta zilnica sa consumi aproximativ trei portii de legume, ceea ce, evident, este foarte putin. Nu sunt multi oameni carora le plac legumele, dar acestea sunt bogate in fibre si substante nutritive esentiale. Prajirea legumelor duce la caramelizarea zaharurilor prezente in acestea, ceea ce le imbunatateste gustul, facandu-le extrem de delicioase dar si sanatoase.

Este usor sa prepari legume pentru cina. Trebuie doar sa le tai, sa le adaugi intr-o tigaie si apoi sa le bagi in cuptor.

4.Consumul de Omega-3

Cea mai naturala modalitate de a introduce Omega 3 in dieta zilnica este prin consumarea fructelor de mare. Dar exista multe surse naturale, precum si anumite suplimente existente pe piata. Ai putea opta in acest sens pentru nuci, avocado, somon, ton sau sardine.

Acizii grasi Omega 3 ajuta la reducerea tensiunii arteriale. Studiile au constatat ca persoanele care consuma in mod regulat Omega 3 au un risc mai scazut de a capata hipertensiune arteriala. Se spune ca aceste substante nutritive contribuie, de asemenea, la imbunatatirea starii de spirit. Si cui nu ii place sa fie fericit?

5. Consumul mai redus de carne

Aceasta este probabil una dintre cele mai grele solutii de adoptat, iar o solutie simpla ar fi ca pur si simplu sa iti placa tofu mai mult. Mancand mai putina carne iti vei ajuta, de asemenea, inima. Vei consuma de asemenea si mai putine grasimi saturate, care nu sunt bune pentru sanatatea ta.

Alte articole similare
blog image
Autor: admin Acum doua zile

Independenta financiara poate fi de multe ori o piatra tare pentru fetele tinere. Si pe buna dreptate. Angajatorii din Romania ofera un salariu minim pe economie si programe de lucru monstruoase, astfel incat sa alunge si ultima farama de energie din viata unei tinere.

Citeste tot